معاون خدمات شهری شهردار همدان از آمادگی کامل مدیریت شهری در اجرای طرح استقبال از بهار در شهر همدان خبر داد.

حسین مردانی گفت: ستاد استقبال از بهار شهرداری همدان امسال خدمات مطلوب تری به شهروندان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی ارایه خواهد داد.

شهرداری همدان همه ساله و در آستانه ورود به سال جدید با اجرای طرح استقبال از بهار اقدام به تنظیف معابر و خیابان ها، بوستان‌ها و اماکن گردشگری و تاریخی می‌کند تا فضای پاکیزه و با نشاطی را در نوروز برای مسافران و شهروندان ایجاد کرده باشد.

او گفت: در برنامه‌های امسال ستاد نوروزی توجه ویژه‌ای به موضوع گردشگری شده و یکی از مهم‌ترین راه‌های تحقق این موضوع، تکریم و ایجاد فضا‌های مناسب برای مسافران و گردشگران نوروزی است.

مردانی گفت: امسال شهرداری همدان به نظم و فضاسازی مناسب در راه‌های اصلی و ورودی شهر، میدان ها، حاشیه‌های آثار تاریخی و مذهبی، بوستان ها، آرامستان‌ها و مزار شهدا در تعطیلات نوروزی امسال توجه ویژه‌ای داشته است.

او گفت: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه از سوی سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری همدان به عمل آمده است.

مردانی در ادامه گفت: اجرای برنامه‌های شاد و هنرمندانه با هدف ایجاد شادابی بین شهروندان و مسافران، ایجاد غرفه‌های توزیع میوه در ۴۰ نقطه شهر همدان با همکاری اداره تعاون روستایی، استقرار چادر و داربست توزیع میوه دولتی در غرفه‌های نوروزی زیر نظر سازمان، طرح ویژه عرضه مایحتاج شهروندان در فروشگاه‌های شهروند و همشهری با نظارت کارشناسان سازمان از محصولات عرضه شده و هم چنین رعایت کامل نکات بهداشتی در روز بازار ها، استقرار نیرو‌های واحد پیشگیری و رفع سد معبر در اماکن تفریحی و گردشگری، توجه به نظافت شهر و کاشت گل، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر با رعایت مدیریت بر نحوه هزینه از رویکرد‌های اصلی شهرداری همدان در رابطه با استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.


معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: آماده باش ۱۰ ایستگاه، ۱۲۰ نیروی عملیاتی و اداری آتش نشانی در شب چهارشنبه پایان سال و استقرار گروه‌های عملیاتی در سطح شهر، چاپ پوستر، بنر و بروشور هشدار‌های ایمنی در خصوص چهارشنبه پایان سال، استقرار تیم عملیاتی سیار و خودرو‌های عملیاتی در اماکن شلوغ و پر تردد جهت امداد رسانی احتمالی و به موقع در هفته پایان سال و گشت زنی آتش نشانان موتور سوار، در شب چهارشنبه آخر سال و روز طبیعت در سطح شهر و اماکن حساس از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

مردانی گفت: شهرداری همه ساله با اجرای اقداماتی از قبیل شستشو، رنگ آمیزی و نصب المان‌های شهری، آذین بندی، اصلاح و رفع نواقص به استقبال بهار می‌رود و این طرح‌ها در قالب عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، رفت و روب و جمع آوری زباله و نگهداری در محلات و کوچه‌های هر منطقه به صورت ویژه اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.