معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام اینترنتی اسکان مهمانان فرهنگی نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود.

نظام مرادی گفت: میهمانان فرهنگی که قصد دارند در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به استان کردستان مسافرت کنند، می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی نسبت به ثبت درخواست محل اسکان خود اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: سامانه اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی از ۲۵ اسفند۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین است و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام کنند.

او می گوید: به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته مراکز پذیرش و اسکان غیر فعال بود و با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و در اجرای تصمیمات دولت در نوروز ۱۴۰۱، طرح اسکان اجرا و کردستان به عنوان یکی از استان‌های هدف گردشگری، پذیرای میهمانان در نوروز خواهد بود.

مرادی گفت: به همین مناسبت در سطح استان تمهید مقدمات، با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دستگاه‌های مرتبط ویژه برنامه و جشن‌هایی به منظور پیشوازی از نوروز و پذیرش مهمانان پیش بینی شده که در هفته جاری اجرا می‌شود.

پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.