مدیر امور خادمان مسجد جمکران خبر داد

خدمت رسانی ۶ هزار خادمیار مهدوی در نیمه شعبان

مدیر امور خادمان مسجد جمکران گفت: ۶ هزار خادم افتخاری و خادم‌یار در نیمه شعبان به مشتاقان امام عصر(عج)خدمت رسانی خواهند کرد.

 امیرمسلم کاشانی‌زاده گفت: بسیاری از خادم‌یاران از قم و شهرستان‌های مختلف برای خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران آماده شده‌اند.

او گفت فراخوان برای جذب خادم‌یاران ویژه نیمه شعبان از آذرماه امسال اعلام شد و پس از آن ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند که یک هزار و ۹۰۰ نفر مرد و یک هزار و ۶۰۰ زن بودند.

او با بیان این که یک سوم از این افراد قمی هستند، گفت: همچنین ۵۵۰ نفر از داوطلبان، قبلا سابقه خادم‌یاری در مسجد مقدس جمکران را داشته‌اند.

به گفته مدیر امور خادمان مسجد مقدس جمکران  بر اساس اعلام نیاز واحد‌های مختلف مسجد، افراد ثبت نام شده فراخوان خواهند شد و پس از تحویل مدارک و تشکیل پرونده و گزینش، از آن‌ها دعوت به همکاری می‎‌شود تا در حوزه‌های مختلف مثل خدمات‌رسانی عمومی و تخصصی بر اساس دانش و توانمندی‌هایی که دارند بکار گرفته شوند.

کاشانی‌زاده با بیان این که حضور خادم‌یاران در مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه‌روزی خواهد بود، گفت: به همین دلیل خدمات اسکان و پذیرایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌است.

مدیر امور خادمان مسجد مقدس جمکران گفت: طی دو سال اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان و نوروز، به خاطر شیوع کرونا محدودیت‌های فراوانی داشتیم و برنامه‌های خاصی با شکوه قبل در جمکران برگزار نشد، ولی امسال بر اساس پیش‌بینی‌‎های صورت گرفته شاهد حضور پرشور زائران خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار