شیخ نعیم قاسم: آمریکا به دنبال سلب هویت لبنان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به انتقاد از رویکرد امریکا در قبال لبنان پرداخت.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم سخنرانی به مناسبت راه اندازی فعالیت‌های انتخاباتی حزب الله لبنان در جنوب لبنان گفت: شما می‌بینید چطور آمریکا از ابزار‌های مختلف برای پروژه اش که در جهت منافع اسرائیل است، بهره می‌برد.
او در ادامه افزود: آمریکا به دنبال سلب هویت لبنان و مقاومت است؛ اما با وجود خط حاکمیتی مقاومت نمی‌تواند این اهداف خود را تحقق ببخشد.

وی همچنین گفت: بقایای ۱۴ مارس که قبلاً در سال ۲۰۱۸ متحد شده بودند، به طرز شگفت انگیزی در این انتخابات پراکنده شدند و این نشان دهنده نقص طرح آن‌ها است.

او همچنین گفت: ما در میدان خواهیم ماند و از زمین، ناموس، مردم و حیثیت مان محافظت می‌کنیم و نهاد‌های دولتی و آنچه برای مردم خوب است را می‌سازیم.»

گفتنی است روز گذشته نیز شیخ نعیم قاسم با محکومیت سفر «نفتالی بنت» به بحرین اعلام کرده بود این سفر در راستای اقدامات خیانت‌آمیز سران بحرین انجام گرفته است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در این خصوص گفته بود: «سران بحرین خیال می‌کنند که با عادی سازی روابط در قبال مردم خود اقدامی صحیح انجام دادند، زیرا اسرائیل رژیمی است که تنها به منافع خود می‌اندیشد، اسرائیل از بحرین درحال سواری گرفتن است. بحرین باید فلسطین را ببیند که اسرائیل آن را اشغال کرده و کودکان آن را به زندان می‌اندازد تا فلسطین را به طور کلی حذف کند.»

او درخصوص اقدامات سفارت آمریکا در لبنان علیه حزب‌الله نیز اعلام کرد این جنبش خاری در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی است، زیرا توانسته خاک خود را از اشغالگری‌های این رژیم نجات دهد، به مردم خدمت کند و در مقابل انحرافات بایستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار