رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: انتخاب شعار امسال نشانه توجه رهبر معظم انقلاب به جوانان نخبه و کارآفرین کشور است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی گفت: هر ساله از طرف رهبر معظم انقلاب شعار سال انتخاب می‌شود که باید این شعار‌ها مبنای سیاست گذاری مدیران و مسئولین کشور باشد.

او می‌گوید اهمیت رهبر معظم انقلاب به تولید و رونق آن و لزوم رفع موانع تولید از طرف مسئولین برای رسیدن به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظرایشان ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: سال ۱۴۰۱ که توسط ایشان با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است نشان از توجه رهبر انقلاب به جوانان نخبه و کارآفرین است.

نامگذاری امسال گویای این است که رهبر معظم انقلاب بر روی توانایی و توانمندی جوانان ایران برای پیشرفت کشور حساب ویژه‌ای باز کرده اند.

به گفته او رهبر انقلاب در طول سالیان گذشته بار‌ها حمایت خود را از شرکت‌های دانش بنیان هم در ملاقات‌های خصوصی و در سخنرانی‌های عمومی به وضوح اعلام کرده اندکه از دولت محترم و کارگزاران دولت در سطح کشور می‌خواهیم که حمایت‌های خود را از شرکت‌های دانش بنیان بیش از پیش تقویت کنند و بستر ارتباط تنگاتنگ مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با صنایع را فراهم آورند.

حجت الاسلام بصیرتی کاشان با ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌هایی همانند نساجی، گل و گلاب و گیاهان دارویی و ... از منابع خدادادی و نیروی جوان انقلابی می‌تواند پرچمدار تحقق شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی معتقد است تحقق شعار سال در کاشان فقط و فقط با تسهیل‌گری و حمایت مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری و تلاش جهادگونه مردم و فعالان عرصه‌های علم و صنعت این شهرستان بخصوص جوانان امکان پذیر خواهد بود.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.