سخنگوی کاخ سفید از ابتلای خود به کرونا و عدم حضورش در سفر رئیس‌جمهور آمریکا به اروپا خبر داد.

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید، در گزارش روزانه امروز (سه‌شنبه) خود از پاسخ مثبت تست کرونایش خبر داد و اعلام کرد که هفته جاری با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، در سفر به اروپا همراهی نخواهد کرد.

طبق گزارش ایندیپندنت، جنیفر ساکی اعلام کرد که هفته جاری در ۲ ملاقات با جو بایدن همراه بوده که فاصله اجتماعی در آن به درستی رعایت شده است. او افزود: «امروز صبح برای آماده شدن برای سفر به اروپا، آزمایش پی‌سی‌آر انجام دادم. آزمایش من مثبت شد، بنابراین من به دستورالعمل «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» پایند خواهم بود و در سفر رئیس‌جمهور به اروپا با او همراه نخواهم شد. من از روی صداقت و شفافیت پاسخ تست خودم را بیان کردم.»

او در ادامه با بیان آنکه تا مدتی به دور کاری مشغول خواهد بود، افزود: «به لطف واکسن، من فقط علائم خفیفی را تجربه کردم. براساس پروتکل‌های بهداشتی کاخ سفید من از خانه کار خواهم کرد، و پس از ۵ روز قرنطینه اگر پاسخ تست کرونا منفی شد به کار باز می‌گردم.»

پاسخ تست کرونای سخنگوی کاخ سفید در حالی منتشر شد که جو بایدن ساعاتی دیگر به اروپا سفر خواهد کرد. جنیفر ساکی تاکید کرد که تست پی‌سی‌آر بایدن امروز منفی بوده است.

همچنین پیشتر نیز در ماه اکتبر پاسخ تست کرونای جنیفر ساکی مثبت شد و او در سفر رئیس‌جمهور آمریکا به رم برای اجلاس گروه ۲۰ و به گلاسکو برای نشست آب و هوای سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا همراه نشده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار