مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته ۷۲ هزار نفر مسافر شب خواب در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

جواد شفیعی گفت: شب گذشته با تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک، از ظرفیت ۱۶ ورزشگاه سرپوشیده نیز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کردیم.

در هر یک از ورزشگاه‌های سرپوشیده، نماینده سازمان آتش‌نشانی حضور دارد و نظارت کافی بر ایمنی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

او می‌گوید شب گذشته ۱۶ ورزشگاه و مرکز اقامتی موقت برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت همچنین شب گذشته با توجه به افزایش آمار ورود مسافران به اصفهان، سالن محل قدیمی نمایشگاه بین‌المللی واقع در پل شهرستان نیز برای اسکان مورد استفاده قرار گرفت.

به گفته مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی، اولویت‌بندی‌های لازم با رویکرد استفاده از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی انجام شده است؛ به‌طوری‌که به ترتیب برای اسکان در هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس دولتی آموزش و پرورش، منازل استیجاری شهروندان، خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس غیرانتفاعی و در نهایت کمپ گردشگری باغ فدک به مسافران معرفی می‌شود.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.