در بیانیه راهپیمایی روز ملی مقاومت در صعده و حجه تاکید شد که مقابله با متجاوزان و مقاومت تا آزادی هر وجب از خاک یمن ادامه دارد.

هزاران نفر از مردم یمن با حضور در راهپیمایی روز ملی مقاومت در هشتمین سالروز آغاز حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن بار دیگر بر آزادسازی خاک کشورشان و حمایت از گزینه مقاومت تاکید کردند.

در بیانیه راهپیمایی روز ملی مقاومت در صعده آمده است: تأیید می‌کنیم که تجاوز به یمن، تجاوزی آمریکایی به رهبری آمریکاست که اجرای آن به وسیله عربستان و بقیه دولت‌ها و رژیم‌های تابعه است و مقابله ما با این تجاوز یک انتخاب درست است.

در این بیانیه تاکید شد: ما به مردم آزاده و شریف در عدن، حضرموت، سقطری و تمامی استان‌ها و اراضی اشغالی خود اطمینان می‌دهیم که بر عهد خود می‌مانیم و قول می‌دهیم که هر وجب از خاک یمن را آزاد کنیم.

مردم در این راهپیمایی خواستار آن شدند که متجاوزان دست از تجاوزات و محاصره را بردارند و از آنچه در سال‌های گذشته برایشان اتفاق افتاده عبرت بگیرند و گفتند: ما مواضع اصولی خود را در قبال مسائل ملت به ویژه فلسطین و در محور جهاد و مقاومت تأیید می‌کنیم.

مردم یمن در استان حجه نیز در بیانیه راهپیمایی خود اعلام کردند: از شهروندان آزاده در استان‌ها و مناطق اشغالی می‌خواهیم برای بیرون راندن اشغالگران و شکست مزدوران آن از تمام مناطق یمن حرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: ما به عملیات قهرمانان خود در شکستن محاصره یمن جان تازه می‌بخشیم و از اقدامات رهبری در ضربه زدن به نفت و تأسیسات حیاتی دشمن تا رفع محاصره ناعادلانه خود حمایت می‌کنیم. همه آزادگان را به بسیج عمومی در جبهه‌های عزت و سربلندی، گروهی و فردی دعوت می‌کنیم تا در کنار برادران مجاهد خود در راه پیروزی به یاری خداوند مشارکت کنند.

مردم یمن بار دیگر اعلام کردند که اگر ائتلاف سعودی می‌خواهد از بن بست خارج شود، باید تجاوز را متوقف کند، محاصره را بردارد و به اشغال پایان دهد.

یمن

جنگ یمن

ائتلاف سعودی در یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۲۳:۱۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
ارتشبد یحیی سریع ما منتظر تلاقی هستیم. ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی مژده ما برسان سرو و گل و ریحان را. متی ترانا و نراک؟ بخدا که در دو عالم اثر از فنا نباشد چوعلی گرفنه باشد سر چشمه بقا را. یمن. در یمنی پیش منی. دور افتخار با یمن میزنیم. یمن تو پرچم مایی. سر سویدای ما تویی. ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
انشالله قطعا شما پیروزید و پرچم ولایت را به همراه ایران عراق سوریه و لبنان وافغانستان و پاکستان به دستان امام زمان میدهیم الهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
ما شاالله به این صبر و مقاومت و پایداری
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۴:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
چندین سال است که ملت مظلوم یمن تاوان خودخواهی آل سعود را می دهند این رژیم خودکامه طولی نخواهد کشید که به زباله دان تاریخ ملحق شود
آخرین اخبار