مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تا کنون ۳ هزار منزل استیجاری در اختیار مسافران قرار گرفته است.

جواد شفیعی امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: در ۱۰ شب گذشته از ظرفیت ۸۵ هتل و ۲۳ مهمان‌پذیر شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است.

از قبل حدود ۱۱ هزار منزل استیجاری برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود که امسال امکان اسکان در آن وجود نداشت، لذا با هماهنگی‌های انجام شده در هفته آخر اسفند این بخش فعال شد و تا کنون سه هزار منزل استیجاری در اختیار مسافران قرار گرفته است.

به گفته او در ایام نوروز امسال از ظرفیت ۱۳ خوابگاه دانشجویی در قالب ۱۳۰۰ نفر، برای اسکان مسافران استفاده شد.

شفیعی می‌گوید امسال حجم مسافران نوروزی افزایش چشمگیر داشت به طوری که ظرفیت باغ فدک نیز تکمیل شداما با هماهنگی‌های انجام شده و تأیید کمیته ایمنی و آتش‌نشانی در‌های تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران باز شد.

حدود ۵۰ ورزشگاه از پیش تجهیز شده بود و از شب سوم فروردین‌ماه محل پیشین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز برای اسکان، در اختیار مسافران قرار گرفت.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان معتقد است هنوز ظرفیت باقی‌مانده برای اسکان مسافر در اصفهان وجود دارد و به رغم آنکه شهر‌های بزرگ از جمله مشهد و شیراز ظرفیت پذیرش مسافر را تکمیل شده اعلام کرده‌اند، اصفهان همچنان ظرفیت پذیرش مسافران را دارد و تاکنون هیچ مشکلی برای اسکان مسافران در این کلانشهر وجود نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.