رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان، گفت: در بحث تفکیک زباله‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و در این باره فرهنگ‌سازی شده است.

فرحبخشیان  با اشاره به اینکه شهرداری در طول سال و عید نوروز به تناسب روز‌های مختلف نسبت به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر اقدام می‌کند، گفت: اقدامات مؤثری توسط سازمان‌های مردم نهاد مختلف نیز در طول سال انجام می‌شود که قابل تقدیر است.

او با اشاره به پاکسازی زمین‌های منتهی به دفن زباله در محور مهتر چایی با همکاری سازمان محیط زیست، گفت: درصددیم با این طرح و حرکت نمادین به صورت عمل گرا  در تشویق شهروندان و پاکسازی محیط پیرامون از آلایندگی‌ها و استمرار آن قدمی برداریم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان، گفت: امیدواریم با توجه ویژه مسؤولین شاهد رفع مشکلات در سایت محور مهتر چایی باشیم.

او با اشاره به نصب باسکول در محل دفن زباله‌ها و رصد میزان تولید روزانه زباله‌های شهری به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه  پسماند، گفت: با نصب باسکول برنامه‌ریزی‌ها دقیق انجام می‌شود.

فرحبخشیان با بیان اینکه در سال‌های گذشته زیر ساخت‌های لازم برای احداث خط پردازش و مسائل مربوط و تفکیک زباله فراهم نبود، گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده پروژه برق رسانی با ۱۵ میلیارد ریال در اسفند سال گذشته تأمین اعتبار شد و تیر گذاری انجام شده و کابل کشی نیز انجام خواهد گرفت.

او از آسفالت ریزی به طول ۲.۷ کیلومتر خبر داد و گفت: آسفالت‌ریزی تردد خودرو‌های حمل زباله را در این محور تسریع می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه در سال گذشته با تدوین و تهیه طرح جامع مطالعاتی اتفاقات خوبی رقم خورد، گفت: این طرح در مراحل پایانی تهیه اخذ تاییدیه‌های لازم است و با اتمام طرح نقشه راه مسلم و واقع بینانه‌ای در اختیار مدیران برای برنامه ریزی سال جاری خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.