شبکه اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر پخش فیلم و سریال‌های متناسب این ماه، برنامه‌های متنوعی را تولید و پخش خواهد کرد.

در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ درحوزه معاونت صدای مرکز اصفهان علاوه بر پخش ترتیل قرآن و جزء خوانی در دو نوبت صبح و عصر هر نوبت به مدت ۶۰ دقیقه و سخنرانی‌های مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر، دو ویژه برنامه با عنوان‌های «در بارگاه ملکوت» هنگام سحر به مدت ۱۲۰ دقیقه و «دعوت نامه» زمان افطار به مدت ۹۰ دقیقه با بخش‌های متنوع تهیه و پخش می‌شود.

همچنین برنامه زنده «روایت هجران» به مدت ۱۲۰ دقیقه ویژه ایام شهادت حضرت علی (ع)، ویژه برنامه روز جهانی قدس به مدت ۱۸۰ دقیقه و برنامه «آینه» با موضوعات ماه مبارک رمضان تولید و پخش می‌شود.

پخش ادعیه‌ای همچون دعای افتتاح به مدت ۲۵ دقیقه، مناجات امیرالمومنین علی (ع) در مسجد کوفه به مدت ۳۵ دقیقه از دیگر برنامه‌های صدای مرکز اصفهان در ماه مبارک رمضان است.

تولید کلیپ‌ها شامل ویدئو کلیپ، فتو کلیپ و ویدئو کامنت، برگزاری پویش شامل ارسال عکس و فیلم از کمک‌های مردمی به نیازمندان جامعه به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع)، تهیه پوستر و عکس نوشت سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ماه مبارک رمضان، تهیه گزارش‌هایی با موضوع ماه مبارک رمضان و استفاده از ظرفیت اعضای باشگاه فضای مجازی در تولیدات ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقدامات فضای مجازی این مرکز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۲۲:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
به جرات می توانم بگم یکی شبکه استانی ضعیف ایران ،متاسفانه شبکه اصفهان
تو را خدا چهار تا سریال و فیلم درست حسابی پخش کنید