تردد خودرو سنگین ممنوع

استاندار یزد از ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

مهران فاطمی گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی از یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه اعمال می‌شود.
استاندار یزد گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام پایانی تعطیلات نوروزی به منظور کاهش سوانح جاده‌ای است.

او گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه یازدهم فروردین تا ساعت ۲۴ روز شنبه سیزدهم فروردین ماه اعمال شود.

این مسئول گفت: برای کاهش تصادفات احتمالی موتورسیکلت ها، توقیف راکبان بدون کلاه کاسکت و موتورسیکلت‌های فاقد روشنایی مناسب هم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد بر افزایش اکیپ‌های گشت و بازرسی در محور‌های پرتردد و شلوغ به ویژه محور‌های منتهی به کوهستان شیرکوه و مهریز با همکاری نهاد‌های مربوطه و همچنین ارائه توصیه‌های ایمنی و خود مراقبتی از طریق دستگاه‌های متولی، صداوسیما و رسانه‌ها تاکید کرد.

فاطمی به تبیین لزوم برنامه محوری در مباحث مربوط به تعطیلات پایانی نوروز پرداخت و گفت: فرمانداران شهرستان‌ها جلسه فوق العاده کاهش ترافیک و تصادفات شهرستان‌ها را همین امروز برگزار و ظرف ۲۴ ساعت برنامه‌های عملیاتی ترافیکی محور‌های پرتردد شهرستان‌ها را تهیه و به ستاد استانی ارائه دهند.

او گفت: فرمانداران باید با فراخوان بخشداران، شهرداران و دهیاران، تمهیدات لازم را برای هر یک از روستا‌های استان و به ویژه برای روستا‌های پرتردد و با موقعیت خاص بیندیشند و ظرف ۲۴ ساعت برنامه‌ها عملیاتی و کمبود تجهیزات را به صورت مکتوب ارائه دهند تا پشتیبانی‌های لازم در حد مقدورات استان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.