نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد:

جهاد تبیین سد راه استعمار جدید فکری

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با استعمار کنندگان افکارعمومی است که بدون جنگ وخون ریزی افکار را تصرف می کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی دراجلاسیه علما و روحانیون شهرستان‌های رفسنجان و انار از نقشه‌های استعمار گران در اشکال جدید خود با نام استعمار "فرا نو " نام برد .

او گفت:  دشمنان در این نوع از استعمار با سرمایه گذاری برروی نظام آموزشی، بنیان خانواده، بدنبال سقوط کردن نظام و تمدن اسلامی هستند.

امام جمعه کرمان جهاد تبیین مبتنی بر بصیرت افزایی و تحلیل عمیق از توطئه‌های استعمار فرانو را وظیفه روحانیت برشمرد .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی می گوید:  در این میدان جهاد تبیین برگرفته از تحلیل محتوا و تعمیق بخشی به مباحث،  باید در اولویت قرار گیرد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم در این اجلاسیه از جهاد تبیین به عنوان تلاش مستمر و پی در پی برای مقابله با دشمن در جنگ نرم یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: همانطور که در جنگ نظامی اقشار مختلف مردم با حضور وخلق حماسه و رشادت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند در موضوع جهاد تبیین هم باید همه توان جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بکار گرفته شود.

به گفته او ،  ابتدا باید باور کنیم که جنگ نرم دشمن خطرات زیادی برای جامعه بدنبال دارد و سپس برای مقابله با این جنگ راهبرد و برنامه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان هم در این اجلاسیه برگزاری اجلاسیه علما و روحانیون را گامی موثر و ارزشمند در راستای سرعت بخشی و تحلیل محتوای جهاد تبیین برشمرد.

حجت الاسلام عسکری از ماه مبارک رمضان به بهترین فرصت برای جهاد تبیین نام برد .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار