معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولویت آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان است بنابراین ساعات کلاسی به جهت کم طاقت بودن دانش آموزان در استفاده از ماسک، کاهش یافته است.

آذرکیوان امیرپور گفت: در بحث بازگشایی مدارس تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم و اقدامات لازمی که توسط این ستاد ابلاغ شده را جامه عمل پوشاندیم.

بسیاری از اولیای دانش آموزان از حضوری شدن کلاس‌های درس و چگونگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابراز نگرانی کرده و دغدغه سلامتی فرزندشان را دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان می‌گوید: سامانه‌ای توسط دانشگاه علوم پزشکی طراحی شده که اگر دانش آموز یا خانواده درجه یک او مبتلا به کرونا باشند در این سامانه ثبت می‌شود و مدیر مدرسه با دسترسی به این سامانه و بررسی آن، مانع ورود فرد به فضای آموزشی می‌شود. 

او معتقد است: اولویت آموزش و پرورش سلامت آموزان است بنابراین ساعات کلاسی به جهت کم طاقت بودن دانش آموزان در استفاده از ماسک، کاهش یافته است.

امیرپور درخصوص تهویه هوا در کلاس‌های درس گفت: به علت مناسب بودن هوا در فصل بهار، معمولا پنجره‌ها و درب کلاس باز است و موجب گردش هوا می‌شود، اما والدینی که احساس نگرانی از عدم تهویه هوا دارند به همکاران ما در ادارات آموزش و پرورش اطلاع دهند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از چهاردهم فروردین از سر گرفته شد و دانش آموزانی که بدون داشتن دلیل موجه در کلاس حضور پیدا نکنند به منزله غیبت خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دبیرستان سما دوره اول دخترانه نجف آباد هر کلاس درس ۸۵ دقیقه است کجا رسیدگی میشه به این مسئله
روز شنبه و چهارشنبه ساعت ۲:۳۰ تعطیل میشن و روزهای دیگه ساعت ۱
آخه مگه این بچه ها چند سالشون ۱۳ و ۱۴ و ۱۵
تو این ماه رمضان باید این قدر تو مدرسه با هر درس ۸۵ دقیقه