سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: شهید «امیر طلایی» در کمیته انتخاب شهید شاخص به عنوان شهید شاخص این شهرستان معرفی شد.

احمد وحدت گفت: شهید «امیر طلایی» در کمیته انتخاب شهید شاخص با حضور فرماندهان ارگان‌های نظامی استان از جمله سپاه انصارالحسین (ع) همدان، ناجا، ارتش و پایگاه هوایی شهید نوژه به عنوان شهید شاخص امسال شهرستان همدان  انتخاب شد.
 
او گفت: انتخاب شهید شاخص از بین سرداران استان نیست و تلاش می شود شهدای کمتر شناخته شده که ویژگی های والایی هم دارند انتخاب شوند تا ضمن پاسداشت مقام شهید، ایشان به اقشار مختلف جامعه معرفی شوند.
 
 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: شهید امیر طلایی معلم و از مربیان رشته ورزشی رزم‌آوران بوده است که موارد فوق الذکر در کنار اعتقادات قوی و اخلاق شهید از ملاک‌های انتخاب ایشان به عنوان شهید شاخص شهرستان همدان بوده است.
 
 شهید امیر طلایی یکم خرداد ماه سال ۱۳۳۹ در شهرستان همدان به دنیا آمد، این شهید در رشته مددکاری در مقطع کارشناسی تحصیل کرد و در شغل معلمی مشغول به خدمت بود که با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ با سمت غواص در اروند رود براثر اصابت گلوله به شهادت رسید؛ مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای باغ بهشت همدان واقع شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.