سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۰ درصد فرهنگیان و دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در این استان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مابقی افراد نیز باید برای تکمیل روند واکسیناسیون و پیشگیری از ابتلای گسترده، اقدام کنند.

رضا عزتی در جلسه ستاد استانی کرونا با مطلوب دانستن بازگشایی حضوری مدارس گفت: طبق آمار، ۹۹درصد فرهنگیان استان دُز نخست، ۹۸ درصد دُز دوم و ۱۰ درصد دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

وی می گوید: همچنین ۹۹ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان، دُز نخست واکسن کرونا، ۸۵ درصد دُز دوم و ۱۰ درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.

وی گفت: ۵۴ درصد گروه سنی پنج تا ۱۲ سال در استان نیز دُز اول، ۴۰ درصد دُز دوم و ۲ درصد دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند بنابراین اطلاع رسانی و توجیه مناسب جهت افزایش آمار واکسیناسیون این دانش آموزان و دریافت دُز سوم در سطح جامعه ضرورت دارد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان می گوید: ۱۸۶ تیم نظارتی در سراسر استان از یکهزار و ۳۵۴ واحد آموزشی بازدید نمودند که نتایج حاصل، بیانگر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده دانش آموزان و کارکنان مدرسه از ماسک و بهره مندی از تهویه مناسب است.

۳۶۵ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۳۰۰ آموزشگاه این استان تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.