پویش"مادر به خانه می آید" ادامه دارد/۱۰ بانوی زندانی در آذربایجان غربی آزاد شدند

مدیرکل اموربانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۰بانوی زندانی در پویش"مادر به خانه می آید" آزاد شدند.

نیر الهامی در مراسم تجلیل از فعالین پویش‌های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد آذربایجان غربی که در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد؛ گفت: در سال گذشته ۱۰ نفر از بانوان بخش نسوان با در قالب سه پویش "مادر به خانه می آید" آزاد و به آغوش خانواده باز گشتند.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی می گوید: در پویش اول هدف گذاری برای آزادی ۲ بانو بود که خوشبختانه باهمت خیرین، ۴بانو دارای فرزند خردسال با میزان بدهی ۳میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان در دو پویش دیگر در کنار پویش" مادر به خانه می‌آید " نیز ۶ مادر زندانی جرائم غیر عمد دارای فرزند خردسال آزاد شدند.

مجتبی محمدی نیز در این مراسم گفت: همه زندانیان مجرم و خطا کار نبوده و برخی بدلیل مشکلات اقتصادی و عدم باز پرداخت بدهی منجر به حبس و زندانی شده اند و در چهار ماه گذشته در بحث کمک به آزادی زندانیان پویشی‌های متعددی برگزار شد که ازجمله پویش سردار سلیمانی برای آزادی زندانیان که استقبال بسیارخوبی داشت و به عنوان پویش برتر کشوری انتخاب شد.

مدیرکل امور زندان‌های کل زندان‌های آذربایجان غربی می گوید: در سال گذشته ۱۷ نفر از زندانیان بند نسوان با بدهی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان پرداختی ستاد دیه و تسهیلات بانکی آزاد شدند و به کانون خانواده باز گشتند.

وی گفت: برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهمیت بسزایی دارد، و امسال هم در ماه مبارک رمضان توسط ستاد مقام معظم رهبری نزدیک به ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.