رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه خراسان رضوی خبرداد.

 محمد پهلوان گفت: شمار بیماران کرونایی بدحال بستری شده در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی در چهار روز گذشته از ۱۱۸ به ۹۸ نفر کاهش یافت که ۸۰ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او گفت: هم اینک ۳۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که سهم بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۷۲ نفر است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد سهم بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۲۰ نفر است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین روزانه ۳۶۶ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند.

پهلوان گفت:دریافت دز سوم واکسن نقش مهمی در پیشگیری از مرگ و میر‌های کرونایی دارد و تا کنون حدود ۳۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، دز سوم واکسن کرونا، حدود ۹۸ درصد دز اول و حدود ۸۷ درصد این گروه سنی دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او گفت: تاکنون بیش از ۱۵ درصد از گروه سنی پنج تا ۱۱ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه هم نسبت به دریافت واکسن نوبت اول کرونا اقدام کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.