معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: میز خدمت ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است.

به گفته آقای صادقی ،کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می‌کنند.

او برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و گفت:این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته‌های آن‌ها دارد.

فرماندار ویژه دهلران دیدار‌های چهره به چهره مسئولان با مردم را از دیگر مزایای میز خدمت دانست و گفت: این کار موجب تسریع در خدمت به مردم و دسترسی سریع و آسان مردم به مدیران در جهت پیگیری مسایل و مشکلات آنان می‌باشد و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه‌های مردم را لمس می‌کنند.

او کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم را به مدیران متذکر شد و گفت: مسئولان شهرستان با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در خدمت مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان همت کنند.

صادقی با اشاره به اینکه مسئولان دهلرانی امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم نشستند و پاسخگوی آن‌ها بودند گفت: کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد و در این راستا با کار و خدمت جهادی گام بردارند.

برپایی ایستگاه‌های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.