مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت : سینما‌های استان کرمانشاه در مجموع در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱.۶ میلیارد تومان فروش داشتند.

محمدجواد کنجوری گفت : در پارسال با وجود پیک‌های مختلف شیوع بیماری کرونا در مجموع سینما‌های استان کرمانشاه موفق به فروش ۱.۶ میلیاردی شدند.

به گفته مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۹۸ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده در سینما‌های استان کرمانشاه بازدید کردند که رقم ریالی آن معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان فروش می‌شود.

در حال حاضر چهار سینمای فعال در استان کرمانشاه وجود دارد و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال آن هستیم سینما‌های قدیمی که در سال‌های دور در کرمانشاه فعالیت داشتند را احیا کرده و به چرخه سینمایی استان کرمانشاه بازگردانیم.

تلاش برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای در اختیار قرار گرفتن برخی مکان‌های مناسب سینما در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، هرسین و پاوه شده است.

بزرگترین رویداد هنری سینمایی کشور با عنوان جشنواره فیلم فجر در سینما‌های استان کرمانشاه برگزار شد استقبال خوب در سنوات گذشته از جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه به برگزاری و اکران فیلم‌های این جشنواره در سینما‌های استان کرمانشاه منجر شد.

سه هزار و ۸۴۰ نفر در مجموع از فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمانشاه دیدن کردند که این آمار از استان‌های دیگری همچون آذربایجان شرقی بیشتر بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.