گردشگری رویداد محور خلاق، محرک توسعه گردشگری فارس است

جلسه هماهنگی برنامه ریزی جشنواره حلوا شکری رزقان در محل فرمانداری شهرستان زرقان برگزار شد.

محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همه متولیان این جشنواره گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیت‌های خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر می‌شود.

او بر نقش مهم صنایع بسته بندی در تصاحب بازار‌های بین‌المللی تاکید کرد و گفت: کشور‌های موفق در بازار‌های جهانی در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نگاه ویژه‌ای به صنایع تبدیلی و بسته بندی دارند و این هنر می‌تواند مکمل مناسبی به خدمات و بازاریابی صنف حلواسازان باشد که با ایجاد تعدد محصولات حلوا شکری این محصول به یک برند تبدیل گردد.

فرخ زاده برگزاری رویداد‌های سنت محور و بومی را راهبرد مطلوبی برای شناساندن ظرفیت‌های شناخته نشده استان عنوان کرد و گفت: رویداد‌ها در هر حوزه‌ای در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارند و تحول در حوزه‌های مختلف اقتصادی یکی از ثمرات برگزاری رویداد هاست.

فرخ زاده استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را از مهم‌ترین مسائل مورد پیگیری خواند و گفت: استفاده از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک تدبیر بسیار مناسب است که باید حداکثر استفاده از آن را داشته باشیم.

معاون استاندار آموزش و انتقال تجربیات به نسل‌های آینده را یک مهم خواند و گفت: آموزش این مهارت‌ها به نوجوانان نسل بعد و عمل آوری محصولات به صورت ارگانیک باید حفظ گردد و این مهم خود یک گام رو به جلوست.

فرخ زاده به تبلیغات موثر در سایر کلان شهر‌ها و همراهی رسانه ملی در رویداد‌ها تاکید و گفت: تبلیغات محیطی جذاب در زمان برگزاری جشنواره‌های گردشگری در مبادی ورودی استان، هتل‌های پر ترافیک، فرودگاهها، راه آهن و ترمینال‌های مسافری بسیار تعیین کننده و اثرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.