کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور تصویب شد

نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور موافقت کردند.

کلیات این طرح با ۲۲۰ رأی موافق از ۲۴۷ نماینده حاضر تصویب شد و رئیس مجلس آن را برای بررسی بیشتر جزئیاتش به کمیسیون قضایی و حقوقی فرستاد.

قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی که حالا طرح اصلاحش مطرح شده، سال ۶۹ به تصویب نهایی رسیده و حدود ۳۰ سال قدمت دارد.

در طرح اصلاح این قانون، رفتارهای اخلال در نظام اقتصادی به‌روزرسانی شده و راه‌های مجازات و جبران خسارت هم پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۴:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام حتما نظرات آقای اژه ای هم اعمال شده ؟ اختلاس کنید ، اگر دستگیر نشدید نوش جانتان . اگر دستگیر شدید پولی که بردید پس بدهید از سود حاصل رودی را لایه روبی کنید خلاص .اگر هم بخارج رفتید نوش جان مثل خاوری . دیگر نباید اختلاسگر زندان برود . راستی مردم را چه فرض کردید . روزی مردم کاخ های اشرافیتان را بر سر تان خراب خواهند کرد و بدانید تاریخ بنابه فرموده حضرت علی ع تکرار می شود . اگر مردید : راه ها را باید بست آب از سرچشمه زلال باید گردد . راه فساد باید بسته شود نه قوانین برخورد . یا نوشدارو بعد از مرگ سهراب . الکترونیکی شدن دریافت ها و پرداخت ها با طرح اینجانب می تواند راه را بر مفسدین چنان ببندد که حتی رئیس قوه قضائیه هم نتواند ریالی اختلاس کند . گر مرد میدانید بسم الله خبر نگاران فهیم به گوشتان می رسانند . مهندس گودرزی
آخرین اخبار