مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از فعالیت ۲۷ مرکز تخصصی نیکوکاری در استان خبر داد.

عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از خیرین مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما واگذاری بخشی از کار‌های خیرخواهانه به مردم در قالب مراکز نیکوکاری است، گفت: در خراسان جنوبی ۲۷ مرکز تخصصی نیکوکاری وجود دارد که یکی از این مراکز مرکز رسانه یاران است.

او گفت: مراکز تخصصی نیکوکاری ویژه زکات، مراکز تخصصی بهداشت و درمان و مراکز تخصصی نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی هم در خراسان جنوبی فعالیت مستمر دارند.

عرب با اشاره به اینکه پارسال مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی فعالیت چشمگیری داشته اند، گفت: ۳۹ درصد از درآمد‌هایی که پارسال به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش داده شده است، از طریق مراکز نیکوکاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی اولین مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه‌ای بود که در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد.

او گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اطعام مهدوی را در سطح خراسان‌جنوبی راه‌اندازی کردیم که در این پویش تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی، بسته‌های غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هدف‌گذاری شد.

عرب با اشاره به اینکه هدف گذاری برای توزیع ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده و ۴۶ هزار بسته غذایی با کمک خیرین در ماه رمضان کرده‌ایم، گفت: تاکنون ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۹۷ آشپزخانه اطعام مهدی در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.