دانشجویان خارجی دانشگاه امام خمینی (ره) سفیران ایران هستند

استاندار قزوین گفت: دانشجویان خارجی دانشگاه امام خمینی (ره) سفیران اقتصادی، علمی و فرهنگی ایران در کشور‌های خود هستند .

 محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با حضور در مجتمع خوابگاهی دانشجویان دخارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با شرکت در ضیافت افطاری دانشجویان، گفت: دانشجویان خارجی سفرای جمهوری اسلامی ایران و استان قزوین در کشور‌های خود هستند و ابعاد مسئولیتی مختلفی داشته و می‌توانند در شکل‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی اثرگذاری داشته باشند.

 این دانشجویان می‌توانند در مبادلات تجاری استان قزوین با کشور‌های خود که اغلب آن‌ها را کشور‌های همسایه تشکیل می‌دهند ورود کرده و پس از رایزنی با واحد‌های تولیدی و صادارتی استان منجر به ایجاد ارزش افزوده شوند.

خوشبختانه بسیاری از دانشجویان که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند تقریبا از یک جغرافیای فرهنگی برخوردار هستند و نگاه‌های استبکار ستیزی، مقاومت در مقابل زیاده خواهان و سایر موضوعات اعتقادی در آن بروز و ظهور دارد و در یک جنگ اعتقادی مشترک با استکبار قرار دارند.

 امام خمینی (ره) که دانشگاه شما به اسم ایشان نامگذاری شده، فرموده اند که جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و حد و مرز نمی‌شناسد و این یک عقیده است و تا هنگامی که مقابل استکبار ایستادگی کنیم دشمنان هم در مقابل ما توطئه می‌کنند، ولی به طور قطع پیروزی با جبهه حق و مستضعفین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار