قطر: اقدامات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی دخالت فوری بین‌المللی را می‌طلبد

دولت قطر خواستار دخالت فوری و قاطع بین‌المللی برای توقف اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی شد.

دولت قطر روز چهارشنبه اعلام کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی دخالت فوری و قاطع بین‌المللی برای واداشتن آن به توقف این اقدامات را می‌طلبد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کابینه وزرای قطر چهرشنبه پس از جلسه هفتگی خود در مقر دیوان امیری در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی را محکوم کرد و این اقدام صهیونیست‌ها را تنش‌زایی خطرناک و تعرض به شهروندان فلسطینی و تحریک‌آمیز برای احساسات میلیون‌ها مسلمان در جهان توصیف کرد.

دولت قطر تأکید کرد که عناصر رژیم متجاوز صهیونیستی مرتکب جنایت قتل، سرکوب، ایجاد هراس، یهودی‌سازی و گسترش شهرک‌سازی در مسجدالاقصی، شهر اشغالی قدس و دیگر سرزمین‌های فلسطینی می‌شوند.

طی هفته‌های گذشته عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس متعرض نمازگزاران فلسطینی شده و با آن‌ها درگیر می‌شوند که به دنبال آن صد‌ها فلسطینی بازداشت ویا زخمی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه حاکمان به ظاهر مسلمان بلاد اسلامی مرده اند که برای سرکوب و بیرون راندن یه عده صهیونیست متجاوز ، دزد و غاصب خانه های فلسطینیان بدبخت و مسجدالاقصی به دخالت بین المللی(غرب و غیر مسلمانان جهان) نیاز دارین؟ ۱۰۵ سال آوارگی، تخریب خانه، اعدام و تیرباران فلسطینیان توسط انگلیس و یهودیان اروپایی رو خاتمه بدین.
آخرین اخبار