نیرو‌های اشغالگر صهیونیست همزمان با سومین جمعه ماه رمضان بار دیگر به صحن مسجد الاقصی یورش بردند و به صفوف نمازگزاران حمله کردند.

نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز جمعه همزمان با نماز صبح نیز همانند جمعه قبل ماه مبارک رمضان بار دیگر به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند و به صفوف نمازگزاران حمله کردند. آن‌ها پس از یورش به سمت افراد مستقر در این مسجد گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

این اقدام وحشیانه نیرو‌های رژیم صهیونیستی موجب شد نمازگزاران از صفوف نماز خارج شوند که این منجر به درگیری میان نمازگزاران و نیرو‌های اشغالگر و شلیک گلوله‌های پلاستیکی به سوی نمازگزاران شد.

در این یورش عده‌ای از نمازگزاران فلسطینی بر اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی زخمی شدند. ۵ مجروح در الاقصی که یکی از آن‌ها مردی مسن بود از ناحیه سر، یک کودک از ناحیه دست، یک جراحت چشم و دو جراحت از ناحیه پا بود.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی در این یورش به خبرنگاران و امدادگرانی که مشغول کمک رسانی در حیاط مسجدالاقصی بودند حمله کردند. در جریان این حمله در داخل مسجد الاقصی ۳ خبرنگار هم بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی مجروح شدند.

بنا بر اعلام منابع پزشکی فلسطینی ۴۳ نمازگزار بر اثر شلیک گلوله‌های لاستیکی نیرو‌های اشغالگر در صحن‌های الاقصی زخمی شدند. در همین حال رسانه‌ها اعلام کردند هزاران نفر از طریق باب العمود به مسجد الاقصی می‌آیند تا سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کنند اما رژیم صهیونیستی از ورود صد‌ها فلسطینی به مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

جمعه هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر و بازداشت ۴۰۰ نفر شد. این حمله با واکنش‌های بسیاری همراه بود و جنبش‌های فلسطینی و سران برخی کشور‌های عربی آن را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
لبیک اقصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
لبیک یا اقصی لبیک یا حسین است
لبیک یا حسین ، لبیک یا حسین ، لبیک یا حسین
یا لثارات السلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
گرونی فقر بیکاری تحریم تو کشور بیداد میکنه بعد شما ول کن ماجرا نیستید چپ میرید راست میاید فلسطین اسرائیل بابا هیچ میدونید ما چهل سه سال به خاطر همین ها تحریم هستیم بسه دیگه عمرمون رفت فقط تحریم فقر گرونی بیکاری دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه رو افسرده کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر چی خون و زخم هست مال مسلمانان، یه بار ندیدیم اسراییلی ها یا آمریکایی ها خون از دماغشون بیاد بعد میگن ما موشک سر جنگی داریم وقتی می‌زنیم هیچ چیز نمی‌مونه که نمایش بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدالعنتتون کنه رژیم اشغالگر صهیونیستی الهی خداظلمتون رابه پایان برسونه شماجایی جز جهنم ندارین مرگ برشماوامریکاوانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
رو اعصاب ما راه نرین برین یه موشک بندازین رو اسراییل کار تموم بشه بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

اگر حزب الله لبنان می خواهد وارد عمل شود ،
از همین حالا شروع کند ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

به دو دسته تقسیم می شویم ،
در واقع یک دسته داشتیم ، حالا دسته جدید می سازیم ،
دسته ای که منابع حیاتی صهیونیست ها را نشان می گیرید ،
آب ، نان ، هسته ای ، تجاری ،

#کلیم الله ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار