تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان بین تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۲ تیم برای نخستین بار موفق شده اند به فینال جام حذفی راه یابند و با کسب عنوان قهرمانی می‌توانند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کنند.

تاکنون شورای تامین استان تهران ظرفیت حضور تماشاگران ۲ تیم در این دیدار را اعلام نکرده است.

نساجی برای رسیدن به فینال جام حذفی در دور یک شانزدهم نهایی آرمان گهر سیرجان را با یک گل مغلوب کرد. در دور یک هشتم آن‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد گل گهر سیرجان عبور کنند. در دور یک چهارم نهایی شاگردان ساکت الهامی پس از ۱۲۰ دقیقه بازی با استقلال به تساوی بدون گل رسیدند و در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پر افتخار‌ترین تیم جام حذفی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

نساجی به دلیل تعمیر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دور نیمه نهایی مجبور شد در ورزشگاه آزادی از مس کرمان میزبانی کند و در حالی که تصور می شد این دیدار به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، اما داور  در دقیقه ۱۱۸ بازی یک پنالتی به سود نساجی اعلام کرد و حامد شیری، بازیکن با تجربه نساجی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه مسی‌ها را باز کند تا برای نخستین بار نساجی به فینال جام حذفی راه یابد.

تیم فوتبال نساجی مازندران

ساکت الهامی در سال ۱۳۹۹ نیز موفق شده بود، با تراکتور به فینال جام حذفی راه پیدا کند و در این دیدار توانست استقلال را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد تا برای دومین بار تراکتوری‌ها قهرمان جام حذفی شوند.

در سوی مقابل آلومینیوم اراک این فصل را با رسول خطیبی آغاز کرد و نتایج نسبتا خوبی نیز در لیگ کسب کردند، اما اراکی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشتند و هیئت رئیسه آلومینیوم خطیبی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار کرد و مهدی رحمتی جایگزین او در این تیم شد.

آلومینیوم برای رسیدن به فینال جام حذفی راه سخت تری نسبت به نساجی در پیش داشت. آن‌ها در دور یک شانزدهم نهایی توانستند فجر سپاسی شیراز را با ۲ گل شکست دهند. در دور یک شانزدهم نهایی در ۱۲۰ دقیقه بازی با سپاهان به تساوی یک بر یک رسیدند، اما آن‌ها در ضربات پنالتی موفق شدند، با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کنند.

در دور یک چهارم نهایی شاگردان رحمتی در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند پرسپولیس را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کنند تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این جام را از دور رقابت کنار بزنند. آلومینیومی‌ها در نیمه نهایی با یک گل خلیج فارس ماهشهر دسته دومی که در این رقابت‌ها شگفتی ساز شده بود را شکست دادند و به فینال جام حذفی صعود کنند.

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک

مهدی رحمتی که مدت زیادی از خداحافظی اش از دنیای فوتبال نمی‌گذرد، می‌تواند با غلبه تیمش بر نساجی مازندران، نخستین قهرمانی خود در قامت سرمربی را تجربه کند. 


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من اصلا باحرف هاي شما راضی نیستم تا الان که از استقلال نساجی گل نخورد بعد از آلومینیوم اراک بخوره خیلی خیلی خنده داره از الان مشخصه که اینجا فقط مال نساجی مازندران است و چون که آلومینیوم اراک از پرسپولیس برد من دیگر تیم آلومینیوم مراکش دست ندارم و نخواهم داشت و نداشتم و الان فقط دوست دارم نساجی مازندران ببرخه که ميبره همه میدونن که حقیقی خیلی با تجربه تر است دروازه بان آلومینیوم اراک است پورحمیدی است و این جان فقط فقط فقط مال تیم نساجی مازندران هست حالا شما هر چی دوست داری بنویس بدون اینکه با برده نساجی است چون که خیلی دروازه بان خوبي و با تجربه ای دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظرم آلومینیوم بهتر عمل کرده و مستحق قهرمانی هست
Iran (Islamic Republic of)
علی هیودی ازاهواز
۰۴:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
آلومینیوم اراک سزاوارترین تیم برایه قهرمانی درفینال جام حذفی ایران هست به امیدپیروزی وقهرمانی آلومینیوم اراک درفینال جان حدفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باری کلا، پرسپولیس واستقلال پرمدعا رادرنوردیدید!؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوتایشان خوبن ولی الومنیوم در قدیم فوتبالیستها و مربیان خوبی داشته وداره که اگه بهشون توجه بسه واستفاده بشه ازشون حتما قهرمان خواهد شد این موضوع خوبه در فوتبال شهرهای دیگه کشور وملی هم لحاظ بشه که اگه بشه عالی میشه و فوتبال ملی ردش میره بالا که بالا هم هست
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
این جایزه جام حذفی خیلی شبیه ترموستات پژو ۴۰۵ هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه پاپا مسعود بود.. اول لنگ و قهرمان میکرد.. اگه هم این دوتا مسابقه بدن بازم جام و به لنگ جونش میداد. جام اسنپی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
الومینیوم به مراتب تیم های قویتری را برا فینال پشت سر گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بعنوان یک مازندرانی ، امیدوارم که آلومینیم اراک قهرمان جام حذفی بشه !!! چونکه نساجی درسته خیلی با قدرت و منسجم بازی میکنه ، ولی در بازی با استقلال با کمک داور گل سالم استقلال رو را مردود اعلام کردن و در ضربات پنالتی که 50-50 بوده ، با دور بعد صعود کرد... حقش نبوده که تا به این مرحله برسه . فساد _ داوری
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر
۱۳:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا من هم با این حرف موافقم من تنها الان بلکه هیچوقت از تیم‌نساجی خوشم نیومده و نمیاد با اینکه قائمشهری هستم
این جام مال آلمینیوم باید بشه چون هم حلال هست نه اینکه بدون داوری بیاد بالا بلکه با کمک نون بازو خودش اومد بالا
حقتونه دلیر مردان
به امید پیروزی شما و خوشحالی مردم دوست داشتنی اراک
انشاءلله هم قهرمانی دوم برای استقلال ک باهم برن برای سوپر جام
آخرین اخبار