شستا پل توسعه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

با سرمایه‌گذاری شستا در خراسان‌جنوبی روند بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان شتاب گرفته و شرکت‌های سرمایه‌گذار ترغیب به سرمایه گذاری شدند.

قناعت در دیدار با مدیرعامل شستا، با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شستا در خراسانی‌جنوبی از چالش‌ها و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذرای در این استان پرداخت.

او گفت: در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری و شتاب بخشیدن به اقدامات و برنامه‌های سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان در حال رفع موانع هستیم.

استاندار خراسان‌جنوبی به ذخایر معدنی بی‌نظیر استان اشاره کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری شستا در خراسان‌جنوبی روند بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها شتاب گرفته و ترغیب شرکت‌های سرمایه‌گذاری دیگر جهت حضور و سرمایه‌گذاری در استان را به همراه دارد.

قناعت گفت: تحقق شعار سال به عنوان یک چراغ راه در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد،براین اساس برای دانش‌بنیان شدن صنعت در استان اقدامات ویژه‌ای در دستور کار است.

او خام‌فروشی را از مهم‌ترین معضلات در خراسان‌جنوبی عنوان کرد و گفت: توسعه صنایع فرآوری مواد معدنی از مهم‌ترین برنامه‌های استان در امسال است.

بازیان مدیرعامل شستا نیز به حوزه وظایف و اختیارات شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی)، اشاره کرد و گفت: سیاست کلان شستا در حوزه سرمایه‌گذاری با محوریت مناطق کم‌برخوردار جهت ایجاد توسعه و اشتغال پایدار است.

او گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی در منطقه شده و در نتیجه امنیت ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شستا گفت: شستا با حضور در دو شرکت سیمان قاین و معدن ذغال‌سنگ طبس در خراسان‌جنوبی تلاش می‌کند با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای روند توسعه استان را سرعت ببخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.