مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری از مردم استان قزوین خواست مشکلات خود را از طریق میز‌های ارتباطات مردمی و سامانه ۱۱۱ با رئیس جمهور در میان بگذارند.

حجت الاسلام مجید رضا فولادی مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم اصرار نداشته باشند، نامه‌ها را به دست وزیر یا شخص خاصی برسانند، به جای این کار به میز‌های ارتباطات مردمی که محل استقرار آن‌ها از قبل اطلاع رسانی شده، حضور پیدا کنند و به راحتی با کارشناسان وزارتخانه و نماینده تام الاختیار وزیر مشکلات خود را در میان بگذارند.

حجت الاسلام فولادی افزود: در سفر‌های استانی مسائل عمومی و عام المنفعه مردمی که سالیان گذشته موجی از نارضایتی را ایجاد کرده ا ست پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: ۱۶۷ مسئله در استان شناسایی و برای وزرا ارسال و خواسته شد قبل از سفر استانی حل و فصل شوند.

به گفته مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری؛ به برخی از موضوعات هم در حین یا دو سه روز قبل از سفر توسط بازرسان بازرسی نهاد ریاست جمهوری و با حضور نماینده‌های تایم الاختیار وزرا دستور رسیدگی داده می‌شود.

حجت الاسلام فولادی گفت: اگر شهروندان درخواست ها، شکایات و گزارش‌های شخصی داشته باشند؛ سامانه ارتباط مردم و دولت در بستر ۱۱۱ یا ۱۱۱.IR مهیا است.

در همان لحظه‌ای که با سامانه تماس گرفته یا درخواست در سایت بارگذاری شود؛ بلافاصله کد چندرقمی برای شهروندان ارسال و در سامانه ثبت می‌شود.

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: همیشه قبل از سفر استانی رییس جمهور، ۳۲ وزراتخانه، سازمان یا از نهاد ریاست جمهوری در استان مستقر می‌شوند.

حجت الاسلام فولادی افزود: تمام مشکلات مطرح شده مردم در بستر سامد ثبت و ضبط می‌شود و در اداره کل رسیدگی به شکایات و مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: اگر نامه‌هایی هم به دست هیئت همراه رسیده، امروز و فرد ا با کمک تعداد زیادی از نیرو‌های ارزشی و دغدغه‌مند از دستگاه‌های اجرایی استان؛ ثبت، تلخیص و در سامانه ۱۱۱ سامد بارگذاری می‌کنیم و کد رهگیری بلافاصله برای مردم ارسال و پیگیری خواهد شد.

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهور گفت: ۱۶۰ نیرو در دو شیفت یعنی ۳۲۰ نفر در بستر سامانه سامد در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. تک تک تماس‌های مردم را گوش و با نظر کارشناسی ثبت و ضبط می‌کنند.

حجت الاسلام فولادی افزود: تمام دستگاه‌ها یک ماه فرصت دارند؛ با رویکرد مسئله محور و حل مسئله نظر کارشناسی بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار