حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری گفت به همت جبهه مقاومت که به نام حاج قاسم جاودانه شد، در آینده جهان هیچ جایی برای صهیونیست‌های پلید وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: مردم مظلوم فلسطین سال‌هاست از حق زندگی معمولی محروم هستند و حتی یک صدم از مظلومیت این مردم به تصویر کشیده نشده و بازگو نشده است در برابر تبهکارترین انسان‌ها که تاریخ امثال این‌ها را ندیده ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و هم باید رنج مقابله با آن‌ها و هم تحمل سازش سازشکاران و منافقین و خائنین را تحمل کنند.

گزارش‌های سازمان ملل حاکی از آن است که رژیم اسرائیل در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به سیاست‌های ظالمانه و توسعه‌طلبانه و اقدامات جنایتکارانه غیرقانونی خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، کشتار مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان، مصادره، تصرف و تخریب اموال مردم فلسطین و تخلیه خانه‌هایشان باتوسل به زور ادامه داده است.

علاوه بر این، به عنوان مجازات دسته جمعی علیه مردم بیگناه غزه، محاصره غیرانسانی غزه همچنان ادامه دارد که اقدامی علیه بشریت، نقض تمامی قوانین و هنجار‌های بین‌المللی و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

به گفته حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، اما فلسطین مقتدر است، زیرا بعد از ۷۴ سال همچنان زنده است، سربلند است، هویت خود را حفظ کرده و اصالت خود را در برابر رژیم پلید صیانت کرده مقتدر است، زیرا در سرزمین‌های اشغالی که حتی تحت تنظیمات فرهنگی شوم رژیم صهیونیستی بوده توانسته اصالت و ایمان خود را حفظ کند و بین نسلی ادامه دهد و گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از مقاومت با سنگ تا مقاومت با موشک ارتقاء داده است.

با نگاهی به روند تحولات گروه‌های مقاومت می‌بینیم که روند قدرت افزایی گروه‌های مقاومت فلسطینی طی سال‌های اخیر روند شتابانی بخود گرفته و موجب شده قدرت تسلیحاتی و رزمی مقاومت فلسطینی از لحاظ کمی و کیفی افزایش چشمگیری داشته باشد.

گفتنی است، در آخرین نمونه از ارتقای توان دفاعی مقاومت فلسطین، دستیابی گروه‌های فلسطینی به موشک‌های دوش‌پرتاب پدافندهوایی علاوه بر راکت‌هایی که داشتند موجب شده تا آسمان غزه دیگر مثل گذشته برای بالگرد‌ها و پهپاد‌های اسرائیلی امن نباشد.

همچنین در جریان نبرد ۱۲ روزه شمشیر قدس، مقاومت فلسطین برای نخستین بار از توانمندی پهپادی و موشک‌هایی با برد ۲۵۰ کیلومتر مانند موشک عیاش رونمایی کرد که می‌تواند مساحت قابل توجهی از سرزمین‌های اشغالی را در برد موشک‌های فلسطینی قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فعلا که اوضاع ما خرابتره
آخرین اخبار