استقرار هزار و ۱۵۲ پایگاه جمع آوری فطریه در استان قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین: هزار و ۱۵۲ پایگاه برای جمع آوری فطریه مردم در سطح شهر‌های استان قزوین را مستقر هستند.

فرزاد فرهادی گفت: هزار و ۱۵۲ پایگاه آماده دریافت فطریه مردم این استان است تا با پرداخت زکات فطریه یک ماه بندگی در ماه میهمانی خدا را با بحشندگی جشن بگیرند.

 از مجموع هزار و ۱۵۲ پایگاه، ۶۳۴ پایگاه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۳۴ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۴ پایگاه توسط سایر موسسات دارای مجوز برپا شده است.

به گفته وی، همه این پایگاه برای روز عید فطر است و پس از آن تنها دفاتر کمیته امداد مجاز به دریافت فطریه هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اعلام کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر صندوق‌های دریافت فطریه، دستگاه‌های کارتخوان هم تدارک دیده شده است و مردم عزیز می‌توانند از طریق کارت به کارت هم فطریه خود را پرداخت کنند.

 شماره کارت ۸۱۹۹ -۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه عام و شماره کارت ۶۴۶۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه سادات در نظرگرفته شده است.

همچنین شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره غیرعمد و شماره کارت ۳۰۰۷-۵۰۰۸-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره عمد در نظرگرفته است که این تفکیک با توجه به دستور شرعی برای نوع مصرف آن است.

کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای پرداخت زکات از طریق انواع گوشی‌های تلفن همراه کارسازی شده است و بدون اینترنت از طریق این کد می‌توانید زکات فطریه خود را بپردازید.

به گفته فرهادی؛ فطریه جمع آوری شده در هر منطقه تنها برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.