استاندار زنجان گفت: دولت حامی جدی کارگران است و امنیت شغلی آن‌ها دغدغه مسئولان است.

افشارچی در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان زنجان گفت: کارگر ستون فقرات تولید است و امور کارگری همچون معیشت، ایمنی در محل کار، تبدیل وضعیت و مباحث بیمه‌ای آن‌ها اولویت جدی و اساسی دولت سیزدهم است.

او با بیان اینکه کارگر و کارفرما عامل اشتغال و خلق ثروت و توسعه هستند، گفت: ما در استان به دنبال آن هستیم تا بستر برای فعالیت اقتصادی کارفرمایان فراهم شود و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند؛ چراکه معتقدیم در اینصورت امنیت شغلی کارگران نیز فراهم می‌شود.

استاندار زنجان بااشاره به برنامه ریزی برای تولید،گفت: واحد‌های تولیدی متعددی در حال احداث است که می‌تواند استان را تولید محور و اقتصادی کند.

استاندار زنجان با انتقاد از عقد قرارداد‌های موقت کارگری گفت: این عمل انگیزه را از کارگر می‌گیرد و بر کیفیت تولید نیز اثر می‌گذارد و ما این مسئله را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل خواهیم کرد تا چاره اساسی در این باره اندیشیده شود.


در پایان این مراسم از برگزیدگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان که در جشنواره امتنان حائز رتبه شده بودند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۰:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
«إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ یظْلِمُونَ النَّاسَ وَیبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیرِ الْحَقِّ أُوْلَئِک لَهُم عَذَابٌ أَلِیمٌ؛ ایراد و مجازات بر کسانى است که به مردم ستم مى‏کنند و در زمین به ناحق ظلم روا مى‏دارند. براى آنان عذاب دردناکى است.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودم کارگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
از عوامل استانداری محترم و مراجع ذیربط خواهشمندیم به این نکته که دکتر افشارچی فرمودن به جد پیگیر و استعلام داشته باشند تا حقی از کارگری ضایع نشه ... چون متاسفانه گفته میشه ولی عمل نمیشه ؟؟؟ بخصوص کارگران اداره هلال احمر ...ممنون
France
سعید
۱۹:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
باز دیواری کوتاه تر از کارگران پیدا نکردن تا چه حد ظلم به کارگران تا به کی ظلم به کارگران ؟! انصاف و وجدان هم خوب چیزیه خود مسئولین میتونن با این حقوق ها زندگی کنن ؟! یا اندازه پول توجیبی بچه هاشون هم نمیشه ؟! برنج کیلیویی ۸۰ الی ۱۰۰ هزار تومن ... شکم سیر از گرسنه خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
نه