معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ظرفیت اسکان مسافران در شهرستان بانه افزایش یافت.

 آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب گردشگران در تعطیلات عید فطر و تکمیل ظرفیت واحد‌های اقامتی در این شهرستان، ظرفیت اسکان موقت برای مسافران افزایش یافت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: به‌منظور رفاه حال مسافران، سه مدرسه و دو خوابگاه شبانه‌روزی آموزش و پرورش به مجموع مراکز اقامت موقت در شهرستان بانه اضافه شد.

او گفت: در حال حاضر هفت هتل، پنج مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و ۳۴ واحد استیجاری دارای مجوز با ظرفیت اسکان ۲هزار نفر در یک شب و همچنین چهار سالن ورزشی، ۹ مدرسه، زائرسرا‌های سپاه بیت‌المقدس و چهار خوابگاه شبانه‌روزی آموزش و پرورش به‌صورت ویژه به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه تعدادی واحد استیجاری غیرمجاز در این ایام شناسایی شده اند گفت: نظارت و بازرسی مستمر بر کیفیت و کمیت خدمات تأسیسات گردشگری و همچنین شناسایی واحد‌های استیجاری غیرمجاز تا پایان تعطیلات عیدسعید فطر به‌صورت ویژه ادامه خواهد داشت و با واحد‌های متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.