آغاز شمارش معکوس به منظور تکمیل جاده تپه نور الشهدای شهرکرد

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: عملیات خاک برداری جاده تپه نور الشهدا از سوی فرمانداری در حال اتمام است و ساخت جدول، زیرسازی و آسفالت آن نیازمند همت شهرداری و اداره راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری است.

آقای امینیان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاک برداری دیگر در ابتدای ورودی مسیر تپه نور الشهدای شهرکرد برای کاهش ۷۰ سانتی‌متری شیب جاده و رسیدن به حد استاندارد باقی مانده است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، تصمیم بر این است که از ظرفیت ماشین‌آلات ادارات استفاده شود.

در صورت همکاری ادارات و استقرار ماشین‌آلات این حجم از خاکبرداری حدود ۱۵ روز بیشتر زمان نخواهد برد و پس از اتمام این مرحله طرح جهت ساخت جدول‌بندی و زیرسازی تحویل شهرداری شهرکرد می‌شود.


بیشتر بخوانید


این طرح به صورت مشارکتی از سوی فرمانداری، شهرداری و سازمان راه و شهرسازی استان و مجموعه سپاه ناحیه شهرکرد صورت گرفته است.

عملیات خاکبرداری و خاکریزی را فرمانداری انجام می‌دهد، ساخت جداول و زیرسازی این مسیر را شهرداری عهده‌دار شده و آسفالت جاده را نیز مجموعه راه و شهرسازی انجام می‌دهد تا مسیر دسترسی به یادمان شهدا یک مسیر ایمن برای مردم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.