درخواست آلمان، اسپانیا و پاکستان برای تحقیق درباره شهادت خبرنگار الجزیره

سه کشور آلمان، اسپانیا و پاکستان خواستار تحقیق درباره شهادت شیرین ابوعاقله شدند.

وزارت خارجه کشور‌های آلمان اسپانیا و پاکستان ضمن محکوم کردن تعرض صهیونیست‌ها به تابوت شهید شیرین ابوعاقله، خواستار تحقیق درباره قتل وی شدند.

وزیر امور خارجه آلمان در نشست خبری گفت: ما خواهان تحقیق شفاف درباره قتل شیرین ابوعاقله و تعرض به تابوت و تشییع کنندگان او هستیم و از تصاویر حمله به مراسم تشییع او به شدت احساس تلخی و رنجش کردم، زیرا او حق داشت تا در آرامش و با عزت دفن شود.

وزارت امور خارجه اسپانیا خشونت پلیس اسرائیل در تشییع جنازه شیرین ابوعاقله را محکوم و تاکید کرد این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این وزارتخانه خواستار تحقیق شفاف درباره حوادثی شد که منجر به شهادت شیرین ابوعاقله شد.

وزارت امور خارجه پاکستان خشونت نیرو‌های اسرائیلی در زمان تشییع جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار شهید فلسطینی را محکوم کرد.

شایان ذکر است شهید شیرین ابوعاقله، یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگاران شبکه الجزیره بود که صبح روز چهارشنبه گذشته در حالیکه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را در جنین پوشش می‌داد، به ضرب گلوله جان باخت. پس از شهادت این خبرنگار موج تازه‌ای از درگیری‌ها میان نظامیان در اردوگاه جنین با مردم فلسطینی ساکن این اردوگاه شروع شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی درپی تشییع شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره که حین عملیات این نظامیان در جنین به تیر تک تیرانداز صهیونیست به شهادت رسید، روز جمعه به حومه اردوگاه جنین یورش بردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار