جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده ۸ سال دوران دفاع مقدس شهید پاسدار محمد اسماعیل عرب زوزنی برگزارشد.

حسین اسدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: امروز بعد از ۳۹ سال، یکی از پرستو‌های خونین بال به دیار و آغوش گرم خانواده خود بازمی گردد و ما وظیفه داریم به منظور پاسداشت خون شهداء و حفظ ارزش‌های اسلامی، آئینی در خور و شان این شهید بزرگوار داشته باشم.

او گفت: رسالت ما در این برهه حساس امانت داری و حفظ ارزش‌های اسلامی است، باید ترویج دهنده فرهنگ سپهبد شهید سلیمانی، ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم که دوران انقلاب را درک نکرده اند، باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: آنچه باعث تجلی این فرهنگ در سطح جامعه می‌شود پاسداری و الگوبرداری از ارزش‌های شهید گرانقدر شهید سپهبد سلیمانی باشد.

اسدی گفت: این معنویت بود که در جریان دفاع مقدس و دفاع از حرم، زمینه‌ی نقش افرینی موثر رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان را فراهم نمود.

او گفت: روی آوری به فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بستر همین معنویت تحقق پیدا می‌کند و این فرهنگ بدون در نظر گرفتن عنصر ایمان و تقوا به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۷ از ساعت ۱۶ در محل روستای چمن آباد، ساعت ۱۷ شهر سده، ساعت ۱۷:۴۰ شهر سلامی و ساعت ۱۸ نیز در خواف از مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان خاتم الانبیاء و سپس در مسجد و حسینیه الزهراء (س) برگزار خواهد شد.

اسدی گفت: روز یک شنبه نیز مراسم وداع با پیکر این شهید صبح در بخش سنگان و بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۶:۳۰ در روستای بیاس آباد، ساعت ۱۷ در شهر قاسم آباد و سپس در زادگاه شهید روستای شهید پرور زوزن تشییع و در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.