جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج تاکنون ۶۰ میلیون مورد کمک مومنانه انجام داده است

سردار قریشی گفت: مردم چون بسیج را قابل اعتماد دیدند، کمک‌های خود را برای توزیع میان نیازمندان در اختیار بسیج قرار می‌دهند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای کمک به مردم محروم، در قالب کمک‌های مومنانه تاکنون بیش از ۶۰ میلیون مورد کمک داشته که در اَشکال مختلف در سطح کشور صورت گرفته است؛ در این کمک‌ها تعداد ۲۲ میلیون بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است؛ از سوی دیگر، امسال نیز ۴۲ هزار نفر از جهادگران بسیجی به کمک مردم مناطق محروم شتافتند.

سردار قریشی همچنین گفت: مردم، چون بسیج را قابل اعتماد دیدند، کمک‌های خود را برای توزیع میان نیازمندان در اختیار بسیج قرار می‌دهند؛ البته در کنار کمک‌های مردمی، کمک‌های سپاه و دولت مانند ساخت واحد‌های مسکونی ویژه نیازمندان هم وجود دارد.

گفتنی است سازمان بسیج مستضعفین از ابتدای شیوع کرونا این تعداد بسته را  که شامل ماکارونی، مرغ، برنج، حبوبات و روغن هستند و ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان محاسبه شده را در قالب ده‌ها مرحله به مردم عرضه کرده است.

پیش‌تر این سازمان فروردین ۹۹ باتوجه به ابلاغ دستورالعمل مرحله اول رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به نواحی بسیج سراسر کشور،   شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و شماره‌کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه خود را به دریافت کمک‌های مومنانه از سوی مردم اختصاص داده بود.

علاوه بر این شماره حساب مردم می‌توانند از طریق کد دستوری «ستاره هشتصد و هشتاد ستاره یازده مربع» کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه بعضی ها بسیج این سرمایه مقدس رو تبدیل به بازوی فشار کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سردار ! شما مطمئن هستيد كه مردم الان هم به بسيج اعتماد دارند ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
شما قصد کمک به فقرا را ندارید، بلکه انها را فقیرتر کردید. شماها فقط میخواهید خودتان را بهترین نشان دهید اما این عمل با ذات شما منافات دارد. خیلی تلاش میکنید و همیشه کم میارید عواطف مردم را خدشه دار کردین، ترا خدا درس بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
اول بفرما این 60میلیون کمک مومنانه ازکجا تهیه شد؟ بسیج با پول ملت بعنوان اعانه به فقرا میدهد اونوقت بنام خودش تمام میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
احسنتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
لطفا" منابع مالی کمکهای انجام شده را نیز مشخص فرمایید؟از منابع غیر از بیت المال بوده یا از بیت المال؟
آخرین اخبار