مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

هدف قرارگاه جهادی کاهش فاصله‌ها و برخورداری مدارس مناطق از امکانات لازم است

ناظمی جلال گفت:هدف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و کاهش فاصله‌ها و رفع محرومیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

هاشم ناظمی جلال در اولین نشست قرار گاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان، با تشکر از اهتمام اعضای قرارگاه و همراهی شرکای برون سازمانی و هم چنین پیگیری‌های دبیرخانه استانی، به ضرورت ایجاد قرارگاه جهادی در سطح استان و شهرستان پرداخت و گفت: واقعیت امر این است که بین مدارس نقاط مختلف در سطح شهر و روستا، از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تفاوت‌هایی وجود دارد.

او گفت: در نظام مقدس جمهوری سلامی از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب بار‌ها به این مهم توجه و توصیه‌های لازم صورت گرفته است و در سطح اجرا، مسئولان و متولیان امر به عنوان عوامل اجرایی به طور کامل به این موضوع ورود پیدا نکرده و توجه به محرومین و برقراری عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و توجه به مناطق محروم از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ایجاد قرارگاه جهادی را از برنامه‌های اولویت دار وزیر محترم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در اجرای این مهم، تلاش می‌شود در حد امکان، فاصله ایجاد شده در بین مدارس از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مختلف کاهش پیدا کند.

ناظمی جلال می گوید: هدف از اجرای قرارگاه جهادی تلاش جمعی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی در قالب کارگروه‌های مختلف با مشارکت اعضا به منظور کاهش فاصله‌ها و برخورداری از امکانات برابر است.

مسئول قرارگاه جهادی استان در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست از اعضا و نمایندگان دستگاه‌های عضو به جهت همکاری، پشتیبانی برنامه‌ها بر اساس شرح وظایف ابلاغی، عملیاتی شدن اقدامات را هدف نهایی قرارگاه عنوان کرد و گفت: خروجی اقدامات خیلی مهم است.

او در پایان ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی آموزش و پرورش را نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مشارکت خیرین دانست و به دبیرخانه قرارگاه استانی تاکید کرد تا با هماهنگی و پیگیری جدی اقدامات، فعالیت‌ها ثمر بخش و به نتیجه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.