مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: استفاده از ظرفیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت و ارتباطات نوین اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه همه مدیران تعاونی‌های استان فارس قرار گیرد.

وحید خداپرست در دومین جلسه شورای عالی توسعه تعاون استان فارس گفت: حرکت به سمت استفاده از فناوری‌های نوین برای توسعه تعاون امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

او گفت: استفاده از نرم افزار‌های بومی این استان در حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی در راستای شفافیت امری اجتناب ناپذیر است که امکان آن وجود دارد و همه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان فارس خود را ملزم به استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطات بدانند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ظرفیت کمی تعاونی‌های فارس را خوب توصیف کرد و گفت: ظرفیت‌های کیفی بخش تعاون این استان نیز باید توسعه یابد.

او گفت: ظرفیت بخش تعاون در سطح این استان بی نظیر است و هم دلی و هم افزایی مثال زدنی بین تعاونگران فارس وجود دارد.

خداپرست کمک و حمایت از توسعه تعاون فارس را امری ضروری دانست و گفت: همراهی کامل دستگاه‌های اجرایی برای کسب سهم تعاون در اقتصاد این استان وجود دارد.

او کار بدون برنامه را غیرقابل قبول دانست و گفت: برنامه ریزی فعالیت‌های آتی تعاونی‌های این استان باید ترسیم و بر مبنای آن اقدام شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر لزوم تخصیص تسهیلات مورد نیاز توسعه تعاون، گفت: اعتبارات تسهیلات پیش بینی شده و تخصیصی در حوزه تعاون و با مشارکت بانک توسعه تعاون مشکلات بخشی از تعاونی‌های استان را رفع خواهد کرد.

او به تجربیات تعاونی‌های موفق استان فارس در عرصه ملی اشاره کرد و گفت: اتکا بر تجربیات پیشکسوتان موفق حوزه تعاون فارس و تلاش و تخصص جوان‌های این بخش منجر به توسعه واقعی بخش تعاون خواهد شد.

در ابتدای این نشست مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان فارس ازجمله اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان فارس، اتحادیه مصرف کارکنان دولت، اتحادیه دامپروران، حمل و نقل و ... گزارشی از وضعیت این تعاونی‌ها ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار