معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه خبرداد:

توزیع ۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر ارومیه

معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: ۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر ارومیه توزیع شده است.

ابراهیم صفری گفت: با وجود بارش‌های فصلی و فرصات زمانی اندک نسبت به اجرای آسفالت ۶ هزار تن آسفالت با کیفیت  بالا در سطح معابر شهر ارومیه توزیع شده است.

او می گوید: در چند سال گذشته فعالیت‌های آسفالت و مرمت تقریبا در ارومیه راکد بوده و فعالیت‌های آنچنانی انجام نگرفته و همین دلیل بر افزایش گسترده میزان سطوح لکه‌ها و ترک‌های موزاییکی و اضمحلال سطوح خیابانی شده است.

معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: به همت سازمان عمران و شهرداری فعالیت‌های چشم گیر و گسترده در تمامی نقاط شهر ارومیه از جمله آسفالت معابر، مرمت آسفالت‌ها و لکه گیری در حال انجام است.

صفری با اشاره به اینکه احداث کانال‌های  شهری یا همان کانال‌های آب‌های سطحی در ۵ محور توسط بخش خصوصی در دست اقدام است، می گوید: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری نسبت به اتمام تعهدات قرار دادی پیمانکاران در این ۵ محور اقدام شود.

او گفت: جمع آوری آب‌های سطحی در خیابان‌های الفت به بهداری، انعام به بهداری، تکمیل کانال سنگیل نهر الواج، عملیات ساحل سازی پارک اللر باغی مابین آب بند امام زاده تا ۳ چشمه، جمع آوری و هدایت آب‌های  سطحی سایت نازلو و اجرای تکمیلی  کانال نهر شهر آجو جز این ۵ محور هستند.

معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه می گوید:  اعتباری که برای اجرا و تکمیل  این طرح‌ها در نظر گرفته شده، ۶۱میلیارد تومان است.

او با اشاره به اینکه جهت گیری مدیریت فعلی حرکت به سمت اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله زیر گذر‌های مانده ارومیه است، می گوید: در کنار تکمیل و اتمام پروزه‌های نیمه تمام تا پایان سال جاری نیز با توجه به توان مالی و پتانسیل شهرداری یک زیر گذر نیز در ارومیه احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.