مایلی کهن: هر مربی‌ای که بیاید، تیم ملی در جام جهانی شانس موفقیت ندارد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: هر مربی‌ای بیاید، شانسی برای موفقیت در جام جهانی نخواهیم داشت.

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: من هم ابتدا مخالف اسکوچیچ بودم، زیرا کارنامه‌ای نداشت، اما وقتی ویلموتس آن شرایط را رقم زد و نزدیک بود از مقدماتی جام جهانی حذف شویم، اسکوچیچ ما را به عنوان اولین تیم آسیایی راهی این مسابقات کرد. در جام جهانی با هر مربی‌ای شانس ما کم است.  

در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی فوتبال مطرح شده است، اما فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این موضع نداشته است.  

گروه  عزیزی خادم موفق ترین دوره فدراسیون فوتبال بودند

مایلی‌کهن درباره وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که عزیزی خادم می‌خواست رئیس فدراسیون شود، گفتم که او محلی از اعراب ندارد، اما گروه عزیزی خادم موفق‌ترین دوره فدراسیون فوتبال بودند، زیرا تیم ملی ۲ هفته زودتر به جام جهانی رفت و این از نظر فنی برای آن‌ها موفقیت به حساب می‌آید. در سایر مسائل  خبری ندارم و فکر می‌کنم شما بهتر بدانید.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال  با حکم کمیته اخلاق ۲ سال از فعالیت‌های  فوتبالی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.  

نتایج تیم ملی امید  با هدایت مهدوی کیا ضعیف بود 

 سرمربی سابق تیم ملی  فوتبال درباره عملکرد مهدوی‌کیا در مسابقات زیر ۲۳ سال گفت:  مهدی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ما است، اما نتایج تیم ملی نسبت به ادوار گذشته ضعیف‌تر بود. او در ادامه راه باید در انتخاب بازیکنان باید تجدید نظر کند.  

تیم ملی امید با هدایت مهدی مهدوی کیا در مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
با این مربی با3تا باخت خفت بار مخصوصا از امریکا جام جهانی ابرمون رفته
آخرین اخبار