استاندار و مسئولان استان مرکزی در اقدامی جدید و جالب با ون به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی که به همراه مسئولین در اقدامی جدید و جالب به جای کاروان خودرویی با خودروی ون به شهرستان ساوه سفر کردند مطالبی به صورت زیر بیان کرد.

راه اندازی کاروان خودرویی مدیران را کار پسندیده‌ای نمی‌دانم و با استفاده از خودروی مشترک (ون) در طول مسیر می‌توانیم نسبت به تبادل نظر در موضوعات مختلف بپردازیم.

هدف دیگر از این اقدام کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی است که بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

کمبود نقدینگی، نحوه‌ی قیمت گذاری کالا‌های تولیدی، حذف تعرفه‌ی معافیات مالیاتی واردات ماشین آلات در کنار توجه به زمان خاموشی‌های صنایع از مهمترین موضوعات و چالش‌های صاحبان صنایع شهرک کاوه با استاندار مرکزی بود.

مخلص الائمه سپس بهمراه معاونین و مسئولین استانی به شهر آوه رفت و ضمن بازدید از مجتمع گلخانه‌ای و پروژه‌ی در دست احداث مسکن، در جلسه‌ای مشترک به بررسی مسائل و مشکلات این شهر پرداخت.

استاندار مرکزی در این جلسه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی باید اقدامات جدی صورت گیرد و برخی طرح‌های نیمه تمام در این شهر وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

بزرگترین شهرک گلخانه‌ای بخش خصوص کشور در این شهر مستقر و نیازمند توسعه در فاز دوم است که در صورت اتخاذ تدابیر لازم برای تامین انرژی این شهرک گلخانه‌ای، موانع توسعه‌ای آن برطرف خواهد شد.

با توجه به مشکلاتی که در حریم شهر آوه وجود دارد، با ارتقای آوه به شهر محدودیت‌هایی برای آن در کنار مزیت‌های شهر شدن ایجاد شده است.

در حوزه مسکن محرومین نیز بازدید بعمل آمد و برخی مشکلات برطرف شد، درمانگاه آوه هم با کمک خیرین برای تامین زمین و تخصیص اعتبارات دولتی احداث خواهد شد.

وضعیت شهر آوه در حوزه سرانه، فضای سبز، فرهنگی و ورزشی به شدت نامناسب است و باید در مقابل مردم این شهر اظهار شرمندگی کنیم.

باید سرانه لازم را از منابع مالی در شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان تامین کنیم تا عقب افتادگی‌ها جبران شود.

بازدید از کاروانسرای تاریخی، امامزاده و مرکز سلامت شهر آوه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به ساوه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار