معاون آموزش ابتدایی آذربایجان غربی:

ثبت نام دانش آموزان ابتدایی تا پایان مرداد ماه ادامه دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی که از ۱۰ خرداد ماه در استان شروع شده است تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

میرصادق جامعی گفت: ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی شعار امسال در ایام ثبت نام خواهد بود که دستورالعمل اجرایی آن ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه ثبت نام پایه های میانی به صورت الکترونیکی است گفت:با توجه به الکترونیکی بودن ثبت نام پایه های میانی نیازی به حضور اولیا در مدارس برای ثبت نام نیست ولی برای ثبت نام نواموزان پیش دبستانی حضور اولیا ضروری بوده و لازم است به مدارس مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به تمامی مدارس دولتی ابلاغ شده که به غیر از پو ل کتاب و بیمه وجهی از اولیا دریافت نشود.

او با اشاره به اینکه در زمان ثبت نام هیچ گونه وجهی در ازای سرویس ایاب و ذهاب و فعالیت های فوق برنامه دریافت نخواهد شد گفت: دریافت این وجوه بعد از هماهنگی انجمن اولیا و مربیان در جریان سال تحصیلی در صورت لزوم انجام می شود.

جامعی گفت: مدارس هیئت امنایی هم از نوع مدارس دولتی محسوب می شوند و این دستور العمل شامل آنها نیز می شود.

او با بیان اینکه ارتقای کیفی آموزش هدف اصلی در دوره ابتدایی است گفت: امسال کلاسهای جبرانی تابستانی بعد از اعلام نتایج امتحانات مقطع ابتدایی و پایش اطلاعات تحصیلی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.