رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای قضایی استان قم دستورات لازم را برای تعیین تکلیف محموله بزرگ پارچه در سلفچگان صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به قم و در جلسه شورای قضایی استان قم گزارش رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص راکد ماندن چندین ساله یک محموله بزرگ پارچه به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۹ در انبار سازمان اموال تملیکی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و گفت: لازم است که هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این محموله پارچه اقدامات مقتضی صورت بگیرد.

رئیس دستگاه قضا  گفت: طبق گزارش رئیس سازمان بازرسی، برخی اموال و کالا‌ها از سال ۱۳۷۸ تا امروز یعنی ۲۳ سال در انبار‌های سلفچگان باقی مانده‌اند؛ ماندن این کالا‌ها در انبار مشکل ایجاد می‌کند؛ فوراً و پس از آنکه مشخص شد این کالا‌ها متعلق به اشخاص هستند یا دولت، باید نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شود.

او در همین راستا از رئیس کل دادگستری استان قم خواست که با کمک بازرسی و استانداری قم، جهت تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر کالا‌های راکد موجود در انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، هیئتی را به این منطقه اعزام کند.

رئیس دستگاه قضا  بر رسیدگی ویژه مجموعه قضایی و دادگستری این استان به نامه‌های مردمی واصل شده در جریان سفر استانی هیئت قضایی تاکید کرد و گفت: در این سفر علاوه بر قریب به هزار و ۷۰۰ نامه که از سوی نیرو‌های مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه جمع‌آوری شد، حدود ۲۰۰ نامه و درخواست را نیز ما دریافت کردیم که باید همه این درخواست‌ها به صورت ویژه پیگیری شوند و لازم است افرادی برای این موضوع ماموریت ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای می گوید: رسیدگی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در جریان سفر‌های استانی مسئولان و مقامات کشور، موجب افزایش امید در جامعه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار