آزمایشگاه مرکزی و دستگاه "سی‌.تی‌.اسکن اسپیرال" بیمارستان امدادی مشهد با همکاری خیران ایرانی و کویتی به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان شهید کامیاب مشهد در این مراسم گفت: خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت نقش کلیدی در رشد و توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی دارند.

 علیرضا محمودی‌ قرایی گفت: بیمارستان شهید کامیاب اولین مرکز اعزام بیماران تصادفی، سوانح و حادثه دیده است و رسالتش امدادرسانی به تمام بیماران سوانح و حوادث است.

او گفت:بیمارستان شهید کامیاب به جز درمان مصدومان و آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح در مشهد و خراسان رضوی، در امر پذیرش و درمان بیماران ترومای پنج استان دیگر کشور شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان و سمنان هم فعال است و همچنین سایر بیماران غیر ایرانی از کشورهای دیگر را نیز پذیرش می‌کند.

رئیس بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه در این بیمارستان تمام خدمات درمانی مرتبط با سوانح ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: افزون بر ۸۰ درصد بیماران این بیمارستان مصدومان آسیب دیده از سوانح هستند که بیشتر آنان مربوط به حوادث رانندگی است و خدمت‌رسانی به افراد حادثه دیده در محل کار و همچنین موارد سقوط از ارتفاع و نزاع در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

 محمودی‌ قرایی گفت: معتقدیم هرچه قدر سطح کمی و کیفی خدمات افزوده شود به همان نسبت فرصت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به بیماران ایجاد می‌شود و افتخار بیمارستان شهید کامیاب خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) است.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب نیز گفت: این بیمارستان بزرگترین و مجهزترین مرکز، آموزشی، پژوهشی درمانی تخصصی "تروما" در شرق کشور است که خدمات درمانی متعددی را به بیماران سرپایی و بستری تروما یا دارای ضربه به اندامهای مختلف به دلیل تصادفات و سوانح را ارائه می‌دهد.

مسعود خانی گفت: یکی از تجهیزات پرکار بیمارستان شهید کامیاب دستگاه سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی است که یک دستگاه به تنهایی پاسخگوی نیاز بیماران نبود.

او گفت: برای بخش آزمایشگاه مرکزی خیران کویتی و ایرانی به نامهای "حاج حبیب جراغ بوطارق" و "حاج ابراهیم جمعه" ۵۰۰ میلیون تومان و برای دستگاه سی‌تی‌اسکن اسپیرال مرحوم "عبدالحسین علیزاده‌ قناد" ۱.۵ میلیارد تومان اهدا کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.