اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان در تلاش است تا دغدغه کسبه و فعالان اقتصادی را کاهش دهد.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: بر اساس بند م تبصره ۱۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ سازمان امور مالیاتی مکلف است گردش دستگاه‌های کارتخوان را به عنوان فروش برای فعالان اقتصادی اعمال کند و این موضوع بیش از هر موضوعی نیاز به اطلاع رسانی داشته است.

مزیکی می‌گوید: متاسفانه استفاده نکردن صحیح از دستگاه کارتخوان برای برخی از کسبه وصاحبان مشاغل مشکلاتی ایجاد کرده که به ماموران مالیاتی توصیه می‌شود توضیحات مودیان درباره گردش‌های مالی از طریق دستگاه کارتخوان را بپذیرند.

او به ارتباط دو سویه اداره کل با اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان پرداخت و گفت: تلاش می‌شود دغدغه کسبه و فعالان اقتصادی را کاهش دهیم و به ماموران مالیاتی توصیه می‌شود در زمان رسیدگی الزامی است بر اساس اسناد و مدارک مثبته نسبت به تعیین فروش و مالیات اقدام و به توضیحات فعالان اقتصادی و اسناد و مدارک ارائه شده توجه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان می‌گوید: با توجه به ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی به اطلاعات واسناد مالی از محل تراکنش‌های بانکی مبنی بر اینکه همه فعالیت‌ها مربوط به فروش نیست مودیان در صورت تسلیم اظهار نامه توجه کنند حتما در مورد گردش دستگاه pos و ارائه اسناد و مدارک که مربوط به فروش نیست اقدام کنند تا مراتب مورد مطالبه مالیات واقع نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی هستم
۲۲:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه بیشتر پزشک ها از بیمار خود می خواهند که مبلغ ها را کارت به کارت کنند
ورسیدگی هم نمی شود