مقاله پژوهشگر دانشگاه کاشان در کنفرانس بین‌المللی گروه‌ها، جبر‌ها برای جبریست‌ها و دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا ارائه شد.

رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان گفت: سخنرانی سیدعلی محمدیه محقق و دانشجوی کارشناسی رشته ریاضی در کنفرانس بین‌المللی گروه‌ها و جبر‌ها در Bicocca برای جبریست‌ها ارائه شد.

کنفرانس بین‌المللی گروه‌ها، جبر‌ها برای جبریست‌ها و دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا روز یکشنبه ۲۲ خرداد برابر با ۱۲ جون (June) ۲۰۲۲ شروع شد و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

جهانی پور گفت: موضوع مقاله و سخنرانی وی «Gyrogroup‌ها با مرتبه‌های پایین» بود که از طریق رایانه و با همکاری سید علیرضا اشرفی الگوریتمی برای ساخت گروه‌های چرخشی ارائه شد.

او می‌گوید: بیش از ۷۲ نفر از کشور‌های ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا هند، فرانسه، انگلستان، آلمان و دیگر کشور‌ها در این کنفرانس حضور داشتند که نام دانشگاه کاشان در میان دانشگاه‌های آکسفورد، لندن و لنکستر بریتانیا قرار داشت.
به گفته او، مقاله دانشجوی دانشگاه کاشان در روز دوم کنفرانس بین‌المللی گروه‌ها و جبر‌ها در Bicocca برای جبریست‌ها ارایه شد.

رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان گفت: کنفرانس بین‌المللی گروه‌ها، جبر‌ها برای جبریست‌ها نخستین بار در سال ۲۰۱۸ اجرا و امسال نیز به صورت حضوری برگزار شد که محمدیه دانشجوی این دانشگاه به عنوان نخستین دانشجوی دوره کارشناسی مقاله خود را در کنفرانس ارائه کرد.

جهانی پور گفت: پیش‌تر نیز سیدعلی محمّدیه پژوهشگر برتر دوره کارشناسی دانشگاه کاشان معرفی شد.

نزدیک به ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته گرایش در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده دانشگاه کاشان تحصیل می‌کنند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.