معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از فراخوان مشمولان سرباز معلم اعزامی پایه خدمتی تیرماه ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم محمودی جهانتیغ گفت:کلیه مشمولان سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیرماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

او گفت: این دسته از مشمولان می‌بایست روز چهارشنبه یکم تیر ماه سال ۱۴۰۱ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند و از مراجعه به وظیفه عمومی شهر زاهدان خودداری نمایند.

سرهنگ محمودی جهانتیغ گفت: مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ وواکسن مننژیت و دوگانه را جهت حضور در مراکز آموزش به همراه داشته باشند.

او گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال‌های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار