اقامتگاه بوم‌گردی ریچی واقع در منطقه کوهمره سرخی شیراز موفق به اخذ گواهینامه استاندارد در بوم‌گردی‌های کشور توسط سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد فارس شد.

معاون استاندار فارس گفت: جهت توسعه صنعت گردشگری و تقویت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه، لازم است تاسیسات گردشگری به سمت استاندارد سازی و ارائه خدمات مطلوب حرکت کنند.

محمد فرخ‌زاده گفت: مردم حق دارند ما به ازای پرداخت هزینه و طی کردن مسیر‌های طولانی بهترین نوع خدمات را دریافت کنند.

او گفت: این اقدام نوید بخش آغاز کیفی سازی خدمات اقامتی خصوصاً در مناطق روستایی و بعضاً کم برخوردار ولیکن دارای مزیت‌های طبیعی و تاریخی است.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: راه برای ۱۸۰ واحد اقامتی و بومگردی باز است تا گوی سبقت را از دیگر استان‌ها بربایند.

ایجاد یک مجتمع اقامتی با سرمایه گذاری هلدینگ کشوری 

محمد فرخ زاده در جلسه کاری با یکی از بزرگترین هلدینگ‌های کشوری از سرمایه گذاری برای ایجاد یک اقامتگاه در ورودی شهر شیراز خبر داد.

او ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری این مجموعه و همت طراحان، مشاوران و افراد صاحب ذوق مجموعه مناسبی در شأن شیراز برای اقامت‌های کوتاه مدت و چند روزه در یک فضای متفاوت، ایجاد شود.

پیگیری و ایجاد موزه منطقه‌ای پشت حافظیه نیز با همکاری این مجموعه از صحبت‌های مطرح شده در این جلسه بود.

او گفت: با هماهنگی معاونت فنی استانداری پیگیری برای ایجاد دومین موزه خودرو کشوری بعد از تهران در شیراز با سرمایه گذاری این مجموعه کلید خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار