تصویب ۷۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اردل

سرپرست فرمانداری اردل از اختصاص ۷۵۷ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان در پی سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری خبر داد.

آقای شکوهی گفت: با جذب ۷۵۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس‌جمهور، بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان اردل تکمیل می‌شود.

 برای جذب مناسب اعتبارات سفر، کمیته‌ای در شهرستان تشکیل داده شده است تا بلافاصله پس از ابلاغ اعتبارات بتوان با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در جذب به موقع و مناسب آن اقدام کرد.

تامین آب شرب پایدار برای شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، جاده گورمیزه که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است، تونل فارسان به دشتک، ایجاد زیرگذر و روگذر در سه راهی سرخون، جاده گوزلک به لندی، طرح‌های کشاورزی، احداث مدارس و پمپاژ آب به زمین‌های کشاورزی از مهمترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.

 در جریان سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان، معاون وزیر نفت از منطقه سرخون و میانکوه بازدید کرد و مقرر شد تا وزارت نفت هرچه سریع‌تر خسارت‌های ناشی از آلودگی نفتی را به مردم پرداخت و یک مرکز درمان بستر در منطقه ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


 یکی از مشکلات ناشی از آلودگی نفتی در منطقه میانکوه، تامین آب پایدار است که اگرچه با اقدامات کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب به طور موقت برطرف شده، اما برای تامین آب پایدار برنامه‌ریزی شده تا آب از روستای لندی به میانکوه انتقال داده شود که جزو برنامه‌های بلندمدت شهرستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.